lørdag 1. oktober 2011

Finn.no tralala

Sånn, da var garasjesalg ferdig, veldig koselig med besøk av dere som kom innom :)!
Snodig sånne samlere. Klokken 11.20 kom et par lurvete karer på døren her. Og de hadde all verdens grunner til å komme en GOD stund før det hele egentlig startet. Dårlig unnskyldning for å være først ute til varene.. Selvsagt gjennomskuet jeg hensikten, men la gå, jeg skulle jo bare selge jentete småting allikevel. Den ene av de drev en bruktbutikk i byen hvor jeg har vært innom et par ganger, ikke akkurat lite lurvete der heller ;)
Også var det denne hyggelige gamle mannen da, som prutet og handlet hihi. Da han lurte på om Helmer (bobla mi) var til salgs, kom vi i snakk om bobla`s historie, og det var ikke rent lite denne mannen kunne om bobler. Kanskje ikke så rart at han var på utkikk etter bøker om biler... Dessverre kunne jeg ikke hjelpe han med det, men jeg lærte da i allefall noe om bobler.

Resten av sakene som ble igjen sendes til loppis eller havner i et av Fretex`s mange butikker. Men noe kan jeg ikke gi fra meg så lett, de er jo så fine. Også er det jo litt gøy da å være businessdame litt til ;) Derfor har har jeg lagt det ut på finn.no. Finnkodene er: 30978577 eller 30978308 om du vil ta en titt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar