lørdag 8. oktober 2011

Mini A Ture og Cupcake



Etter at jeg fikk barn, har det plutselig blitt så innmari gøy å handle i barnebutikker...  Kanskje ikke veldig rart ;) Og etter en tur til Stavanger, som har en haug av nydelige barnebutikker, forelsket jeg meg i jakkene og dressene til Mini A Ture og Cupcake.



Begge merkene har også noen nydelige dresser i tynn ull, i skjønne farger både til gutt og jente. Men, merkene er selvsagt dyre.. Derfor er finn.no helt genial! Jeg er nesten daglig der inne og søker etter nye annonser. Ikke for at jeg handler daglig, men jeg har lissom en trang til å vite at jeg ikke går glipp av et kupp :) Jeg kjøpte en Cupcake jakke til Ola på finn i mai, i en herlig tyrkis farge. Jakken er drøy i størrelsen og han bruker den enda. Og små bebisser vokser jo så fort, at klærne sjelden slites ut, og derfor fint kan selges videre.
Et annet tips er å se etter ullplagg. Fin ull er jo så kjempe dyrt, men pent brukt ulltøy kan finnes på finn.no til halve prisen! Veldig lurt å sjekke, for her er det penger å spare :) Husk å prute! Da blir det enda litt gøyere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar