Viser innlegg med etiketten Påske. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Påske. Vis alle innlegg

lørdag 7. april 2012




Titter en liten tur innom
for å ønske videre god påske :)



onsdag 4. april 2012

Et lite påske tilskudd

Det er liksom ikke det samme utvalget på påske fronten,
som til jul.
Fant nå disse to kyllingene til halv pris på Zeck.
(der var et helt spann, så løp og kjøp ;)

Så det går litt trått med hamstringen her i huset.
Kanskje finner jeg noe til lørdag,
da jeg endelig har en dag fri...
Grenene i gangen har i allefall fått litt pynt.
Så jeg får være fornøyd med det.
Om et år får jeg kanskje barnelaget påskepynt fra barnehagen,
DET blir fint det! :)
Eller om vi rett & slett har en hobbykveld små og store.

Lørdag ettermiddag blir det skattejakt etter påskeegg,
påskens store høydepunkt!

God påske alle som har fri.
Misunner dere som har hytte på fjellet nå :)

mandag 2. april 2012

Påske

Da jeg var liten elsket jeg å pynte både til påske, advent & jul.
De siste årene har jeg vært heller dårlig på påskepynt.

Tenkte jeg skulle bruke denne tiden til å samle meg søt påskepynt,
slik at det neste påske befinner seg en egen eske for den slag på loftet.
Gode tradisjoner er viktig når det er barn i huset!

Startet samlingen med tre glassegg fra Mester grønn
(tre til prisen av to).
På neste loppis skal jeg definitivt være på utkikk etter stoff med påskepreg,
slik at jeg kan sette meg ved symaskinen og pusle på kveldene.

Mål & mening på loppis er stas :)



God påske alle og enhver.
Her blir mye jobb, og lite late dager :(