I løpet av oppholdet her i ferieparadis, har jeg gått fra å være skikkelig grønn i data til å bli i allefall litt flinkere. Takket være nevøen min (som er super blogger nr. 1), har jeg fått både bilderedigering og bedre innsikt i dataverden. Og virkelig så gøy det er! Da han kommenterte at jeg hadde lagt ut innlegg til helt snodige tidspunkt på døgnet, fant vi ut at jeg var innstilt på "stillehavskysten-tid"... Så rare innleggstidspunkt har ikke skyltes våkenetter og traurig natterangel... Bare svekkede datakunnskaper ;)
