Viser innlegg med etiketten Saker og ting. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Saker og ting. Vis alle innlegg

tirsdag 24. januar 2012

Et par nye innkjøp & en skatt fra langt ned i en pappeske.....



Rustikke trerammer frisker opp en naken hvit vegg. Fra Palma i Rådhusgaten, Tønsberg. Og på halvpris bordet ble det to av samme slag.  
Fine på veggen med naturskjønne bilder. 
Så nå gjelder det bare å ta kameraet med på tur og knipse i vei. Med mann & barn, og kanskje i den nye pulken fra finn.no (som forøvrig ble kjøpt i august... For så lurt å være tidlig ute og ha alt på stell ;).



Lette i noen gamle bortgjemte kasser i går, og der kom jeg over denne herlige & helt klart spesielle "hjort i solnedgang" lampen fra loppis. Fant den for mange år siden til en slikk og ingenting, og syntes ikke den var spesielt lekker da, men et slikt unikum kunne jeg ikke la gå fra meg. Spesiell som få og med gammel solid messing, gir den et mektig lys hvor en lett glir tilbake i tid. Til stor glede for pappa`n i huset hehe
Så den ble med på lasset hjem den gang. 

I går fikk jeg plutselig tilbakemelding på en gammel og passiv finnannonse, en jente som ville ha lampen. Så jeg fant den frem, tørket litt av den og innså at den av alt kan jeg ikke gi fra meg. 
Om den må ligge i esken litt til får jeg heller tenke på, men en dag kan den fint pryde et barnerom i en fargerik hylle for eksempel :) 

Ha en fin kveld og natt alle, setter kjempe stor pris på at så mange er innom siden min :)
Klem