mandag 16. januar 2012

Endelig begynner vi å komme i orden i annen etasje. Et herlig rom vi ikke angrer et øyeblikk på at vi investerte i. En helt ny etasje til glede for store & små. Ola elsker lyden av sin egen stemme her oppe, det lager slik et fint ekko når han utforsker de høyeste tonene. Og kveldene i sofaen  med bare føtter på pipa, varmer når gradene synker utenfor. 

Havet i horisonten, er bonusen. Nå kan vi skryte av sjøutsikt der borte i det fjerne :)





En egen sovealkove har alltid vært min drøm. Jeg syns det er så koselig, at jeg nesten er på vei til å bygge en på soverommet vårt også. Med tiden vil den helt sikkert bli et populært overnattingsted for små gutter :)


Sykroken er på plass. Nå mangler bare den riktige stolen, som jeg dessverre ikke har funnet enda... Kom over noen slitte Arne Jacobsen stoler på finn, men uheldigvis var de alle solgt da jeg oppdaget dem. Kjempe leit! Hadde jo innredet med den i hodet. Så jeg er fremdeles på leting etter den perfekte stolen. Og det kan godt hende jeg faller på Tolix stolen som jeg så lenge har ønsket meg...

Tolix stol- Off White
(bildet er fra Lune Hjems nettsider).


Og så et par bilder av Olas nye innkjøp. På salg så klart :)


Converse til jul for tøff gutt :)

God mandag og fin uke!
Klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar