Viser innlegg med etiketten Vår. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Vår. Vis alle innlegg

onsdag 18. april 2012

Grå dager.
Men utenfor minner det om at våren lurer bak.

Tok med Ola på en byrunde i Horten i dag, på skuldrene...
Ikke kjempe enkelt.
Gå selv, ikke leie og så videre.
Rasket med meg en rød vårjakke og bestemte meg fortere enn vanlig for handelen.
Fornøyd da jeg kom hjem.
Og 30% avslag er penger spart.


Nyter kveldene hjemme før nattevaktshelg.
Kjedelig at jeg antagelig ikke får med meg noe loppismoro til helgen.
Så ønsker dere alle som skal lykke til med fangsten :)

Klem

torsdag 15. mars 2012

Lilleskagen

Lykkelig dag!
Fri med min lille familie & kos fra morgen til kveld.
I mangel av underholdning i går kveld, 
bestemte jeg meg for å male den gamle kommoden fra loppis.
Liker den bedre i hvit,
og med te-lys, et glass rødvin og en bok har jeg fått min nye koselige lesekrok :)

Etter litt løkplanting i krukker i dag,
tok vi bilen på langtur til Lilleskagen på Hvasser.
Kristine, Trym, Ola, Gunnar & jeg.
Våren er vakker!
Pølser på termos og kakao i koppen,
ga varme i kroppen i vårvinden.
Barna balanserte på svaberget,
og drakk av sugerør for første gang :)

Nå sitter vi fornøyde i sofaen med ost & kjeks og
 rødvin i skjønne vinglass fra Fretex.

Siste episode av Berserk,
med tårer i øynene.

God natt alle :)




mandag 12. mars 2012

VÅR uten tvil!



Deilig vårdag!

Har holdt på i hagen, og klippet hekk hele dagen.
Så nå klarer jeg faktisk ikke å holdet et vannglass med bare én hånd,
all kraft er brukt opp...
Spent på morgendagen i den forbindelse ;)

Hele familien har vært samlet i bursdag hos mamma.
Gratulerer med dagen  go`mamma!


Og med litt sommerinspirasjon,
er det bare å nyte dagene fremover :)


God mandag & frisk ukestart,
klem