Viser innlegg med etiketten Reise. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Reise. Vis alle innlegg

søndag 29. april 2012

Helgetur

Helgen her er tilbrakt på Dagali med gode venner.
Derfor ingen loppis denne helgen heller...
Krysser fingrene for en "hærskare" neste helg,
klør i fingrene :)


Føre var ikke helt som forventet...
Vi var rett & slett ikke skodd for snø og slaps.
Så det ble med en tur langs grusveien med de små på ryggen.
Pølser ved hytta i solveggen :)


Snart ny uke og kanskje nye funnyfunn.
Ønsker god ukestart med sol og glede.
Klem

søndag 8. januar 2012

STOCKHOLM! Here we come....

Vi har nå innført en ny tradisjon i den lille familien vår, en årlig kjæresteweekend uten barn. Og i år skal vi reise til skjønne Stockholm :)
I mars setter vi oss på flyet, med retur via jernbanesporet. Og jeg har selvfølgelig allerede googlet meg frem til skjønne vintage butikker for både store & små. Gleder meg som en liten jente!
Kom over en blogg med en suveren oversikt over vintage butikker jeg helt klart skal besøke; mammaogherman.blogg.no. 
Verdt å sjekke ut om du er like interessert i gamle skatter som meg.
Så for noen timer skal Gunnar få dyrke fotballdilla`n på pub, mens jeg nyter shopping på sitt vakreste ;)


Resten av helgen skal vi spise sushi med hvitvin, gå hånd i hånd gjennom Gamla Stan og kanskje til og med strekke oss til et historisk innslag på Vasa-museet (skipet som lå på havets bunn i 333 år er spennende selv for oss to som har en dårlig vane på å dikte opp egne historier til museumgjenstander der konsentrasjonen frafaller...).


Så Stockholm, here we come hihi.
(Reisetips mottas med glede! :)


(Bildene er lånt fra google).