torsdag 22. mars 2012

Nips & naps

Hektisk dag med travel jobb.
Høydepunktet var selvfølgelig det smilende fjeset til engelen min etter endt arbeidsdag.
Middag med Kristine & Trym,
og besøk av mimmim & bombom.

Koselig ettermiddag :)

Pusler litt og koser meg.
Fant de glemte glassfigurene mine,
som jeg med glede ser på flere blogger er tilbake for fullt i ulike fasonger og farger.
Har til nå forbundet glassfigurer med gamle damer.
Har alltid elsket de søte figurene,
men ikke funnet en egnet plass.
Nå skal de frem.

Og selvfølgelig er det hestene som kommer i første rekke.
Store vakre dyr med enorme krefter
og myke muler.
Min store lidenskap i alle barne- og ungdomsårene :)

Litt nostalgi med bilder av søsteren min & meg,
den gang da vi var små.
Med hottentott og kinafletter,
står bildene fremme festet til et hjerte :)



Torsdag kveld og langhelg for min del.
Ut på tur imorgen,
og til uken blir jeg tante igjen!! :)
(skulle gjerne hatt et hjerte bak det, for vi gleder oss enormt! Får ikke til hjerter her, så smilefjes får holde :)

Ha en fortreffelig kveld & helg!
Klem











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar