torsdag 8. mars 2012

MIN ENGEL & BØLLEFRØE

Jeg har egentlig aldri vært særlig flink på nettshopping,
 men nå har jeg omsider fått smaken på det.
Og digger det!

Satt og lette tilfeldig en kveld jeg kjedet meg,
og vips så var jeg inne på en fin side med skjønne barneklær.
MIN ENGEL & BØLLEFRØE
Butikk i Bergen & nettbutikk her

Også her synes jeg salg er gøy!
Dermed hoppet jeg på, og bestilte et par skoletter med ullfòr til Ola fra Bisgaard
og en sort cordbukse fra Mini A Ture med regulerbar strikk i livet.
Førpris sko: 869,- (på salg: 435,-)
Førpris bukse: 429,- (på salg: 129,-)
I tillegg INGEN FRAKTUTGIFTER PÅ KLÆR.

Smil*smil*smil*






Friske & raske er dagene som vanlig i huset igjen.
Og i morgen blir det kafè med min søte venninne Katrine <3,
før helgevakter står på programmet.

God torsdagskveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar