Viser innlegg med etiketten Babyklær. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Babyklær. Vis alle innlegg

torsdag 11. oktober 2012

Helt nytt fra Fretex

Etter en tur innom Fretex nylig,
kunne jeg glad & fornøyd slenge håret over skulderen, ta på meg solbrillene og spasere bortover gaten med en pose full av nye barneklær.
Og alt for bare 400 kroner!

Mange av plaggene hadde lappen på fra sin opprinnelige butikk,
og de som ikke hadde ser omtrent ubrukt ut.
For et kupp!



Babyshorts til jente fra Levi`s.
Med liten stjerne & skriveri detaljer.
Str. 6 mnd.


Helt nydelig strikket genser til nyfødt baby :)


Sparkebukse fra Fixoni.
Lappen på og aldri brukt!



 Kortermet body fra Name it.
Lappen på og aldri brukt!



Bukse fra MEXX.


Genser med glittersøm fra IKKS.
Lappen på og aldri brukt!


Superkul jakke fra MEXX.
Avtagbar hette.
Lappen på og aldri brukt!



Sorte pensko i skinn, str. 22.
Kanskje brukt en gang eller to.
Fremstår i allefall som helt nye.
39 kroner!
Og Ola har juleskoene i boks ;)

Gøy med Fretex!
Og til helgen blir det forhåpentlig en ny runde med loppis,
JIPPI.

Ha en strålende dag i solskinnet!
Og takk for at du titter innom :)


torsdag 19. april 2012

Barneklær & litt



Luer fra Reima til 50% avslag på Perfekt Barneklær.
I bomull og dermed fine til bruk utover våren.
Bukse og hettejakke fra H&M.



Kurv fra Home & Cottage.
På salg til 100 kroner per. stk.
(førpris 399,-).
Perfekt med et fint tørkle i til feks. rundstykker.

Putetrekket i lin er fra Kremmerhuset,
i en herlig lys rosa farge.
Det traff øyet umiddelbart og har allerede en plass i sofaen :)

torsdag 27. oktober 2011

Perler

Sjekk ut noe av det jeg har kjøpt til Ola her i Spania. Utrolig lekre butikker og fine priser. Nederst er bildet av den nye rya til barnerommet. Åååh, som jeg gleder meg til å komme hjem å pusle og rydde det fine på plass.
Lykke!















lørdag 8. oktober 2011

Mini A Ture og Cupcake



Etter at jeg fikk barn, har det plutselig blitt så innmari gøy å handle i barnebutikker...  Kanskje ikke veldig rart ;) Og etter en tur til Stavanger, som har en haug av nydelige barnebutikker, forelsket jeg meg i jakkene og dressene til Mini A Ture og Cupcake.



Begge merkene har også noen nydelige dresser i tynn ull, i skjønne farger både til gutt og jente. Men, merkene er selvsagt dyre.. Derfor er finn.no helt genial! Jeg er nesten daglig der inne og søker etter nye annonser. Ikke for at jeg handler daglig, men jeg har lissom en trang til å vite at jeg ikke går glipp av et kupp :) Jeg kjøpte en Cupcake jakke til Ola på finn i mai, i en herlig tyrkis farge. Jakken er drøy i størrelsen og han bruker den enda. Og små bebisser vokser jo så fort, at klærne sjelden slites ut, og derfor fint kan selges videre.
Et annet tips er å se etter ullplagg. Fin ull er jo så kjempe dyrt, men pent brukt ulltøy kan finnes på finn.no til halve prisen! Veldig lurt å sjekke, for her er det penger å spare :) Husk å prute! Da blir det enda litt gøyere ;)