Viser innlegg med etiketten Klær. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Klær. Vis alle innlegg

tirsdag 2. oktober 2012

Brandos.no & nye sneakers fra Blackstone

Da har jeg handlet mitt første par sko fra Brandos.no.
Og der var strålende service! 
Skoene var å hente på posten KUN halvannet døgn etter bestilling.
Også så gøy å hente de på posten!

Var litt ambivalent til skokjøpet pga. mye annet på tapetet,
men så solgte jeg noen loppis-saker på finn.no og VIPS var finansieringen i orden ;)

Så her er de, 
helt perfekte!
Digger de :)





tirsdag 31. juli 2012

Hverdag igjen

Nå er sommeren skikkelig over for oss.
I morgen er det første dag i barnehagen,
og det med litt blandede følelser...
Det lille fine mennesket mitt vet ikke at en ny epoke starter i morgen,
selvom jeg virkelig tror han kommer til å trives stort!
Så det blir en spennende dag :)

I dag fikk morfar trimmet seg en time med sitt minste barnebarn,
og jeg hadde hele tre kvarter for meg selv i byen.
Det flommer jo over av salg i butikkene om dagen,
og jeg trengte faktisk en liten rask runde alene i byen for noe nytt i skapet.

På Neoz var det 30 % på gensere fra WILDFOX.
Har lagt min elsk på disse genserne,
de er nesten som pyjamas å ha på, i skjønne 80-talls farger og mønstre.
Litt dyre,
men med rabatten ga jeg meg selv råd :)

Vesken fra Ralph Lauren var satt ned til halv pris,
nå 700 kroner.
Etter halvannet år med stellebag,
trengte jeg jo den :)

Det ble lite med nytt til engelen min i dag.
Men, så har han egentlig ganske mye allerede...
Ønsker meg en Mini a Ture vinterdress når "kulda setter inn".
Så da blir det nok en tur til Stavanger på oss i løpet av høsten.
Paradisby for mamma`er med shoppinghobby ;)




God uke alle og enhver :)

torsdag 28. juni 2012

Er ekstremt dårlig på innlegg nå midtsommers...
Beklager det.
Men, koser meg med ferie & fri :)
Har brukt gråværsdager på shopping litt rundt forbi,
og gleder meg til å vise bilder senere.

Nå er jeg nesten bare ute og sprader i mine nye friske NIKE sko.
Hei så lenge!!



mandag 23. april 2012

I dag var det moi


Ble bokstavelig talt forelsket i putetrekkene fra Kremmerhuset,
og kjøpte et par nye eksemplarer i dag.
Gunnar grein et kort øyeblikk på nesen med kommentaren "rosa puter?" da jeg kom hjem med de kjære.
Så har de fått sin plass på soverommet :)
Godt!



Slo på stortromma hva angår meg selv i dag,
og kjøpte skoene fra Palladium som jeg så lenge har ønsket meg.
I Kammegaten Sko fant jeg mitt eksemplar i størrelse 36.

Storfin dag :)

torsdag 19. april 2012

Barneklær & litt



Luer fra Reima til 50% avslag på Perfekt Barneklær.
I bomull og dermed fine til bruk utover våren.
Bukse og hettejakke fra H&M.



Kurv fra Home & Cottage.
På salg til 100 kroner per. stk.
(førpris 399,-).
Perfekt med et fint tørkle i til feks. rundstykker.

Putetrekket i lin er fra Kremmerhuset,
i en herlig lys rosa farge.
Det traff øyet umiddelbart og har allerede en plass i sofaen :)

fredag 13. januar 2012

En titt i min vintage garderobe

I dag har jeg hatt en liten opprydning i garderoben. Prøver å fylle mitt nye "walk in closet" på loftet med klær under kategorien fest & moro :) Fra jeg var liten har jeg hatt en spesiell interesse for klær litt utenom det vanlige. Luer og vesker er selvfølgelig også godt representert... Ikke alt er like lekkert kan jeg se. Men kaste, det kan jeg jo ikke. For kanskje kanskje en dag.....  
Er jo gøy med det spesielle, og du er garantert å være alene om antrekket på festen.

Gjerne ta en titt :) 















Ønsker alle en fin helg. 
Klem

fredag 30. desember 2011

Retroglede


Min søte nye kjole, fått til jul av Ola. Jeg hadde en ørliten finger med i gaven må sies, men allikevel, så glad jeg ble :) Kjolen er fra en fantastisk butikk i den fargerike gaten i Stavanger. Favorittbutikken nummer 1 i min andre hjemby.
Lykke!



Og så litt ny julepynt etter en deilig dag med mamma, søster & Ola i Sandvika. 
Anbefaler stort å ta en handlerunde forbeholdt julepynt i disse dager. Scoop for en billig penge! Og det fine, man glemmer det man har med det samme det sirlig er lagt bort i merkede små esker på loftet i avdelingen for julepynt (hihi, slik er det med nytt loft & orden i sakene).
Så når julepynten taes frem neste år, er det en overraskende glede å pakke opp alt det "nye" og glemte :) 



Godt nytt 2012 alle! 

Gleder meg til celebert besøk av gode venner og babyer fra tidlig ettermiddag til sene nattetimer, med raketter & god mat av Stian, Kristoffer & Gunnar.
(Kini min søte, lille familien ved sykehuset er savnet! Vi ses i 2010!).

Godt nyttår !