fredag 30. desember 2011

Retroglede


Min søte nye kjole, fått til jul av Ola. Jeg hadde en ørliten finger med i gaven må sies, men allikevel, så glad jeg ble :) Kjolen er fra en fantastisk butikk i den fargerike gaten i Stavanger. Favorittbutikken nummer 1 i min andre hjemby.
Lykke!



Og så litt ny julepynt etter en deilig dag med mamma, søster & Ola i Sandvika. 
Anbefaler stort å ta en handlerunde forbeholdt julepynt i disse dager. Scoop for en billig penge! Og det fine, man glemmer det man har med det samme det sirlig er lagt bort i merkede små esker på loftet i avdelingen for julepynt (hihi, slik er det med nytt loft & orden i sakene).
Så når julepynten taes frem neste år, er det en overraskende glede å pakke opp alt det "nye" og glemte :) 



Godt nytt 2012 alle! 

Gleder meg til celebert besøk av gode venner og babyer fra tidlig ettermiddag til sene nattetimer, med raketter & god mat av Stian, Kristoffer & Gunnar.
(Kini min søte, lille familien ved sykehuset er savnet! Vi ses i 2010!).

Godt nyttår !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar