fredag 9. desember 2011

Endelig fredag!

For første gang på lenge kan jeg sette meg ned i sofaen med bena på bordet og kjenne den gode gamle "sliten etter jobb" fredagsfølelsen. Denne uken har jeg vært på jobb 3 dager, og det kjennes. Plutselig gikk det opp for meg at hverdagen nærmer seg, og at den blir HELT annerledes nå med en liten baby i huset. Gunnar har fått kjenne på 24 timers baby-tilværelse, og da han ringte meg på jobb for å få meg til å ringe Canal Digital (mistet nettet nok en gang, ARG...) fordi han hadde hendene fulle med en aktiv liten gutt, måtte jeg rett & slett smile for meg selv.  Godt han får kjenne på kroppen hvordan vi jenter løser den daglige mammatilværelsen, bli imponert og innse at vi ikke bare går på kafè :)


Her om dagen måtte jeg få ut litt energi og tok med meg sagen ut i skogen. Et enslig lite bjørketre var det jeg var på utkikk etter. Har lenge hatt planer for denne veggen uten helt å bli enig med meg selv. Nå henger stammen av bjørk fra taket og ned, og under tror jeg planen faller på en form for bildevegg. Fant 2 gamle loppisrammer på loftet, og er på utkikk etter en stor ramme til den nakne delen imellom. Bildene kommer senere når jeg har valgt ut de beste :)




Etter jobb i dag fikk jeg hjelp av pappa og hans kjekke "husvogn" Citroèn til å hente stuebordet vårt på Home & Cottage. Endelig er det i hus! Bilder kommer senere når det har kommet på plass.





Ønsker dere en god helg, gleder meg til julebord i morgen! Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar