søndag 18. september 2011

Ja, så var det loppis igjen

I motsetning til forrige helg, var det denne helgen MANGE loppiser. Hele 5 stk..! Hvorfor ikke samkjøre seg litt, blir jo veldig stress for oss loppisentusiaster som gjerne vil være alle steder kl. 10... Men, jeg fikk da omsider besøkt alle, og fant litt her og der. Ikke den helt store fangst denne helgen, mye skrot og små-ødelagte ting (synd at enkelte bruker loppemarked som søpleplass :( Men, noe endte til slutt opp hjemme hos oss ;)


Disse ubrukte små babytøflene fant jeg blant masse klær i Stokke hallen. Her fylte jeg en hel pose med klær til 50 kroner. Fant noe søtt til Ola, og 3 nye jentejakker med lappen på (!). Tenkte å selge de på finn.no eller et garasjesalg feks.




AKEBRETT! Kjempe fint akebrett til små gutter som ikke sitter så bra selv enda. Helt uten skader, og med belte slik at bebissen sitter trygt :) 15 kroner på Ra.


 Jeg har helt dilla på treleker! Denne solide saken fant jeg også på Ra, til 15 kroner. Antagelig er den noen år, men den ser helt ubrukt ut. Og Ola er overbegeistret over sin nye leke ;)


Hærlig! Ekte krystallvase med "beviset" på. Her prutet jeg litt, og vi ble til slutt enige på 30 kroner. Og det er virkelig INGENTING for en krystallvase. Vasen har et litt gammeldags utseende, og vil være nydelig med friske jordbær i, eller rett og slett med en stor mengde godis. Svært fornøyd :) 

1 kommentar:

  1. Åhh.. loppeabstinens!!! Ingen tid til loppis i Kristiansund. Og heller ikke like mange som i vestfold. Håper ikke alle sjanser har gått meg hus forbi og at jeg får kommet meg innom et par i Oktober!!!!

    ELSKER treleken som du har funnet, ønsker meg en slik til Tomanders rom.... ;) Skrik ut eller ha meg i minne hvis du finner flere!!

    SvarSlett