lørdag 3. september 2011

Unik tallerkenhylle fra bruktbutikk

Denne tallerkenhyllen kom jeg tilfeldigvis over i en ny og svært omfangsrik bruktbutikk i Tønsberg. Jeg falt for den umiddelbart, og elsker fargen og slitasjen som bærer preg av mange år på veggen i et gammelt herskapelig hjem. Den var ikke videre lett å transportere, da jeg var på tur med barnevogn, og jeg så ingen annen mulighet enn å legge den på tvers over vognen. Antagelig et snodig syn for forbipasserende, men hva gjør man vel ikke for unike skatter :)
Utfordringen ble å overbevise min snille mann hvor fint den ville passe på veggen akkurat der hans maleri hang... Da han sa at den sikkert ville bli fin når jeg fikk malt den hvit, så jeg ingen annen utvei enn å henge den opp når han var på jobb. For jeg kunne jo rett og slett ikke male bort denne nydelig fargen. OG det er jo lettere å få tilgivelse enn tillatelse... Så nå henger den der, en perle for øyet, og den er for lengst godkjent og tilgitt ;)

1 kommentar:

  1. Kjempefin, og selvfølgelig måtte du beholde fargen!!! Leter etter en selv, men har enda ikke hatt lykke desverre..

    SvarSlett