onsdag 21. september 2011

Entreèn

Oppi all bygging, har jeg omsider fått pusset og malt barneskapet i gangen, kjøpt barnehengere på IKEA og hengt alle Ola`s ytterklær pent på plass. Jeg måtte grunne skapet to ganger, før jeg gikk i gang med selve prikken over i`en; fargen. Jeg fant en gammel malingsboks med egghvit, som jeg for en stund tilbake blandet med en svak gråtone, og resultatet ble dermed hvitt med en anelse av grå. Jeg ble nødt til å pusse skapdørene under med grovt pussepapir, da dører som kjent blir noe trege etter et par strøk maling. Men, det gikk kjempe fint og nå går dørene opp, selv med små barnehender. Og den lille slitasjen som vil komme etter en liten stunds bruk, vil i mine øyne bare gjøre skapet litt mer sjarmerende.




De små rammene fant jeg på et loppemarked i Eikhallen denne helgen, for 5 kr. per. stk. Jeg malte de i samme farge som skapet og fant noen søte "barnekompis" bilder å fylle de med :) Rammene hang jeg i speilet med naturfarget hampetau, slik at jeg slapp å lage hull i den nymalte veggen.
Speilet er et loppefunn fra en del år tilbake :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar