torsdag 15. september 2011

Huset vårt står jo, som tidligere nevnt, litt på hodet om dagen. Malerne gjør nå siste finish på verket, og jeg farer rundt og titter på sofa og andre nødvendige ting. Mens engelen sover, har jeg tatt noe nye bilder (blir litt rastløs av å ikke kunne ordne og fikse på plass).



Dette lekre skapet er fra Tinnies Hus, og var en innflytningsgave fra svigermor og svigerfar. Skapet står i stuen vår, og rommer servise og annet glasstøy. Det står som det ble kjøpt, men jeg har "fikset" litt på det ved å henge opp et skilt med skriften LYKKE på veggen i den ene hyllen.
(Tips: skiltet er fra Dags Marked, mye rimeligere enn vanlige interiørforretninger).



Denne kassen kjøpte jeg på opphørssalg, kjempe fin til blader eller bøker. Eller som et lite bord ved siden av en deilig go`stol :)



Denne stolen er et loppefunn. Jeg kjøpte den i den tro at jeg skulle få til å trekke den om, men det har jeg skjønt er over min evne. Så flere ganger har jeg vurdert å selge den på finn.no. Men, så kom jeg på den lure ideèn å legge et teppe over den (kjøpt på Tinnies Hus). Og nå har stolen en fast plass i stuen vår, og den er helt fantastisk å sitte i, nesten litt vanskelig å komme opp av igjen :)


Snart skal jeg gå igang med oppussing av et gammelt anretningsskap jeg har stående i garasjen. Et slikt, ikke for høyt, 50-talls skap med to dører og hyller inni. Tenkte å ta ut hyllene bak den ene døren, og henge opp en stang, slik at skapet vil fungere perfekt til små barnejakker, vinterdresser, barnesko og kurver med votter og luer. Skapet skal stå i gangen og bli en del av førsteinntrykket, så her gjelder det å oppnå ønsket resultat ;) Tenkte å male det i eggehvit, da veggene i gangen er i en varm grå farge. Gleder meg til å¨komme i gang, gøy med nye prosjekter. Bilder kommer senere! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar