tirsdag 27. september 2011

Helmer min


Her kommer et lite skrytebilde av min vakre boble "Helmer". Helmer er 45 år gammel, og går som oftes som en klokke. Så lenge jeg oppdaterer batteriet, er han veldig samarbeidsvillig. Denne sommeren har Helmer stått lagret på en låve hos en svært snill kollega av Gunnar, grunnet lite praktisk bil med nyfødt baby :) Neste vår skal han derimot få installert sikkerhetsbelter bak, slik at han kan ta med mor og barn i sete på små turer i nærmiljøet. Han kommer nok til å bli en god venn for Ola når han blir litt større.

Dette bildet er fra bryllupet vårt i september 2010. Gunnar hadde ingen tro på at Helmer skulle klare å romme en brudgom i dress OG en bobleentusiast av en brud i prinsessekjole, men det gikk over all forventning!! Med et "nygift" skilt i bakruten og blikkbokser i et solid blitema-tau, ble han den perfekte bryllupsbilen. Jeg greide til og med, med god hjelp av feststemte gjester, å forsiktig legge kjolen i bilen og kjøre oss hjem etter festen (for jeg hadde jo babyen i magen :). Forøvrig en helt nydelig dag!

Siden Helmer ikke kommer til å være så mye i bruk i årene fremover, har jeg tenkt til å leie han ut til brylluper. Vi var veldig fornøyd med den lille maskotten min, og fikk lange blikk og lystige tut fra forbipasserende. Hvis du skal gifte deg og er interessert i å leie skjønne bobla mi, så bare ta kontakt! Han vil møte opp nypolert, med eller uten sjåfør :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar