fredag 23. september 2011

Veldig travel om dagen...

De siste dagene har jeg bare ryddet, ryddet og ryddet på plass. Og tro det eller ei, det gir meg MASSE energi. Er så utrolig deilig å få litt orden i huset igjen. Lørdag om en uke blir det garasjesalg her hos oss i Karlsebakken. Var helt nødt til å sortere litt, diskutere frem og tilbake med meg selv og bestemme meg for å selge unna mye av det jeg ikke trenger eller aldri får bruk for mer. Derfor stiller vi mannsterke neste lørdag. Og kanskje blir det boller og kaffe (om jeg rekker å være husmor oppi det hele ;) Hjertelig velkommen!

Da vi ryddet garasjen her om dagen, kom jeg over et bilde med paspatur. Jeg var helt for å kvitte meg med det, særlig fordi bildet usjenert viste en naken kvinnekropp. Og det egner seg dårlig med små barn i huset :) Men, så kom jeg til å tenke på et hærlig bilde jeg tok av Ola i sommer. Det tok meg 2 min. å forstørre bildet på fotoknudsen.no, og dagen etter var det på plass i rammen med paspatur. Nå henger bildet over sengen til Ola, og det ble så kult! Sjekk:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar