tirsdag 31. juli 2012

Hverdag igjen

Nå er sommeren skikkelig over for oss.
I morgen er det første dag i barnehagen,
og det med litt blandede følelser...
Det lille fine mennesket mitt vet ikke at en ny epoke starter i morgen,
selvom jeg virkelig tror han kommer til å trives stort!
Så det blir en spennende dag :)

I dag fikk morfar trimmet seg en time med sitt minste barnebarn,
og jeg hadde hele tre kvarter for meg selv i byen.
Det flommer jo over av salg i butikkene om dagen,
og jeg trengte faktisk en liten rask runde alene i byen for noe nytt i skapet.

På Neoz var det 30 % på gensere fra WILDFOX.
Har lagt min elsk på disse genserne,
de er nesten som pyjamas å ha på, i skjønne 80-talls farger og mønstre.
Litt dyre,
men med rabatten ga jeg meg selv råd :)

Vesken fra Ralph Lauren var satt ned til halv pris,
nå 700 kroner.
Etter halvannet år med stellebag,
trengte jeg jo den :)

Det ble lite med nytt til engelen min i dag.
Men, så har han egentlig ganske mye allerede...
Ønsker meg en Mini a Ture vinterdress når "kulda setter inn".
Så da blir det nok en tur til Stavanger på oss i løpet av høsten.
Paradisby for mamma`er med shoppinghobby ;)




God uke alle og enhver :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar