søndag 8. juli 2012

Noe nytt til han lille søte


Da er ferien over for oss for denne gang. 
Litt vemodig, og ganske for tidlig egentlig...
Været har ikke vært helt på vår side,
men dagene har allikevel fått mange gode minner i seg.

Det har blitt en del gøyal shopping disse ukene,
og pengene har sittet løst...
Det er liksom litt ekstra stas å dra på sommer shopping.
Salg er det jo overalt,
og med den lille ekstra slanten med penger føler man seg jo oppriktig rik ;)

Nedenfor kommer noen supre barnekupp.
Alt handlet på salg... Selvfølgelig ;)


Olabukse med seler fra H&M (Sandvika storsenter).
Til selveste Ola :)
Forresten eneste plagget som IKKE ble kjøpt på salg, men til kun 179,- var det allikevel ikke en gæ`ærn pris.


Vest fra skjønne MeMini.
Og handlet i min favorittbutikk, Lille Bille, i Flekkefjord på vei hjem fra hytta.
Jeg ble ganske sur på meg selv da jeg oppdaget at alle barneklær var på 40 % salg.
Jeg burde jo så absolutt tatt turen innom på veil TIL hytta...
Men akk.

Så det var ganske utplukket da jeg var innom, 
men noen fine klær ble allikevel med hjem.


Genser fra Polarn O. Pyret.
50 % avslag hos Sandvika storsenter.


Bukse fra danske WHEAT.
Også fra Lille Bille i Flekkefjord.




Gummistøvler til barn fra Hunter.
Til halvpris var det overkommelig å koste på min lille vakre nye støvler til barnehagestart.
Pris: 299,-.
Det var et hav av farger å velge i,
elsket de gule,
men endte opp med et par sorte som er litt mer allsidig for utforskende barneføtter :)

Luen er fra WHEAT og Lille Bille.
En utrolig skjønn og fornuftig lue med god solskjerming.



Lue fra Katvig og Lille Bille.
40 % avslag.
Og helt nydelig på det lille guttehodet!



God søndagskveld alle!
Og gode ferie til alle som er heldige og har :)
Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar