fredag 13. juli 2012

sommer

Hei der i sommerregnet :)

Det blir av opplagte grunner ikke mye slitasje på utemøblene om dagen.
I rett-ned-regn fins det andre hyggelige ting å gjøre,
og dagene går med til det.
Om noen få uker får vi en liten barnehagegutt i huset,
derfor koser vi oss litt ekstra om dagen.
Dessuten planlegges klær og utstyr til minste detalj ;)
Og nå venter jeg på et par innesko til barnehagestart, bestilt over nett.


Leirpotten nedenfor er fra "Fruenes Hus" på Hidra.
Idyllisk butikk på idyllisk øy :)


Vi er også i full sving med oppføring av utebod/vedskur.
(gjør selvfølgelig ikke dette selv...).

Gunnar er skeptisk til at jeg skal hente veden i garasjen,
rett over panseret på bilen,
og føler det greiere å ha den her et trygt stykke unna, hi hi.
Er så stas med noe nytt. Om det så bare er et lite vedskur, og det blir så fint!
Med noen malingstrøk av Gunnar, blir det perfekt :)



Dette skjønne "lille" vitrineskapet er til å henge på veggen. 
Det kjøpte jeg for 1000 kroner i en butikk på Sandvika storsenter for en stund siden.
Førpris: 2699,-
Her var det opphørssalg, og alt i butikken til fine priser.
Litt utplukket da jeg var innom,
og SVÆRT upraktisk å frakte med seg i barnevognen gjennom senteret.
Men, falt bare for det...

I forbindelse med at Ola snart får nytt og større rom,
ser jeg for meg et hav av ulike løsninger her.
Synes det er litt koselig med en slik hylle på barnerommet.....
Men, vi får se :)


God helg til alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar