søndag 22. juli 2012

Fretex; servise fra 80 tallet :)

Jeg skulle bare ta en trilletur i byen,
for å misunne alle de heldige festivalgjengerne som jeg for første gang i år ikke har vært en del av...
For tiende gang på rad tror jeg det har vært en heidundranes Slottsfjell festival,
og neste år er jeg helt garantert med! :)

Så jeg tok til takke med Fretex denne dagen,
og her fant jeg jo dette herlige serviset "made in GDR", fra Kahla.
Ut i fra historien med øst-og vest Tyskland,
vil jeg anta at servise stammer fra 80-tallet el tidlig 90-tallet.
Ikke et skår i noe av glasstøyet.
Og alt til 12 personer.
Falt selvsagt for fargene og mønsteret med en gang, herlig pastell.
Pris: 300 kroner.

Det er mulig vi ikke trenger flere serviser,
så her tror jeg faktisk noe må vike :)






I dag er en dag til ettertanke.
Fin 22. juli til deg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar