tirsdag 31. januar 2012

What you see....

.....is a Hyundai!

Nå oppfører jeg meg nesten på kanten mot det maskuline. Men, vi har kjøpt ny bil og jeg har selvfølgelig en brusende glede over det. Ikke på linje med min søte mann, for han har virkelig ikke tenkt, snakket, drømt & snakket igjen om annet den siste tiden.
Så i går ble kontrakten signert, og om en uke har vi  (forhåpentligvis..) bilen i garasjen.

Det skal bli en ny verden med stasjonsvogn. Fra en liten, men høyst oppegående og trofast Peugeot, til en bil med bagasjerom som virkelig har plass til barnevogn, bakseter med plass til barnesete uten å måtte krølle knærne i førersetet og panoramatak med utsikt til stjernene, skal hverdagen mon tro bli litt enklere :)

Hvit i farge og med racer felger ( for det ville Gunnar ha) er vi snart på veien.

Og vi er i hundre!





(bildene er hentet fra google søk)

Kan forsikre om at dette er det eneste dere må lese om biler her, om så skulle være blir det av mitt lille vidunder; bobla mi Helmer. Men, han er mer som et klinodium å regne. Han er i allefall ingen vanlig bil :)

Klem!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar