tirsdag 10. januar 2012

SALG av herlige barneklær!

Jeg må repetere meg selv, men barneklær har bare blitt så utrolig mye mer stas enn shopping til meg selv.. Hvem skulle trodd...?? Etter noen timer alene som egentlig var forbeholdt nye antrekk til meg selv, kom jeg hjem med hendene fulle av poser, og kontoen ganske tom. Beskjedent tilskudd til min egen garderobe, men masse nye fine klær til Ola ble det. 

Her er en splitter ny vinterjakke fra Cupcake til halv pris. Barnas Hus, Sandvika Storsenter. Jeg vil anta det lyste gull i øynene mine da jeg kom over jakken. Etter min mening er vi ikke særlig bortskjemt med utvalget av unike barnebutikker i Tønsberg, så det er alltid moro å finne skatter på salg i andre byer.

Å handle barnetøy frem i tid har jeg lært av gode venninner, mer erfarne enn meg selv. Og tipset er verdt å sende videre. Her kan man virkelig gjøre noen kupp til priser for de gjennomsnittlige :)



Vinterbukse fra Helly Hansen i str. 2 år . Fin i barnehagen når den tid kommer. 


Ull ull ull. Kan ikke få nok! Og hva er vel bedre enn å handle det på salg.  For det kan fort bli en dyr nødvendighet.


Jeg vet det kan virke litt råflott med luer til et hvert antrekk. Men med 70 % er det nesten som jeg suges til kassen med luene i hånden. Og gjennom den nødvendige utsilingen ved kassen, greide jeg ikke å legge fra meg noen av de. Så egentlig kan man vel spørre seg om det ble spart noen penger her...




Regnsett str. 2 år, igjen med en barnehage tanke bak.


Dressen fra Småfolk kjøpte jeg i Kragerø på sensommeren, da Kine & jeg dro på hyttetur med to små bebiser. Mener å huske den var satt ned 70 %. 
Nå kan den endelig taes i bruk. For jøss så fort de små vokser :)


Må jo innrømme at jeg fant et par scoop til meg selv også. Hold dere fast, for jeg fant det på Barnas Hus. Tre par rosa & hvite Nike sokker til 39,50 kroner. Kjekt med små føtter, blir så mye billigere. Så nå skal garderoben fornyes, ut med det gamle, inn med det nye. Hurra ;)

God kveld! Klem

2 kommentarer:

  1. Så mye fint! Skikkelig kupp å komme over cupcake til halvpris - det er jo super kvalitet.

    Vil tipse deg om Barneloppis.no hvor du gratis kan selge videre barneklærne når de er blitt for små. ;-)

    SvarSlett
  2. Gøy, tusen takk for tips! Skal gå inn å sjekke siden nå :)

    SvarSlett