torsdag 26. januar 2012

Noen justeringer & happiness

Har min første alene kveld på over ett år! Og det er på høy tid med pusling til langt på natt. Litt vin & musikk er luksus akkurat nå. Alle har det bra! Ola er hos Mimmim & Bombom, Gunnar på vakt og jeg: hører på Foo Fighters.... Skulle tro man ønsket stillhet for ørene, men Foo Fighters rocker!
Yohoo, digger!

Har hengt opp bildegalleri hos Ola.
( håper det er i høyden han ikke rekker.. For har ikke målt ).
 Men, hva så... 
Alt som gleder han, gleder meg :)


Trerammene har fått sin plass på den hvite veggen. Og en nydelig blomsterkrukke i rosa keramikk jeg fant til halv pris på Home & Cottage  i dag, gjør  seg vakkert på den gamle skjenken. Gleder meg til tid for narsisser, de skal garantert få plass!
De er vakre.
VÅR!


Går inn i min første nattevaktshelg på leeeeeenge. Ensbetydende med dvale...
Tro det hvordan man vil, men er ikke så skeptisk.
Har de fineste kollegene. 
Ønsker dere alle god helg med skiglede & moro ! Ses til uken!

Klem!

1 kommentar:

  1. Så herlig med alene kveld, vin og Foo Fighters!
    Helt enig med deg; de rocker!!!!
    Herlig bildevimpel du har lagd til Ola,
    jeg har nesten akkurat lik i stua med
    bilder av Tomander, mens Tomander har
    Blafre-vimpel over sengen sin : )

    Håper du har en herlig kveld, søta!

    Klem.

    SvarSlett