onsdag 26. oktober 2011

charter-foto

I løpet av oppholdet her i ferieparadis, har jeg gått fra å være skikkelig grønn i data til å bli i allefall litt flinkere. Takket være nevøen min (som er super blogger nr. 1), har jeg fått både bilderedigering og bedre innsikt i dataverden. Og virkelig så gøy det er! Da han kommenterte at jeg hadde lagt ut innlegg til helt snodige tidspunkt på døgnet, fant vi ut at jeg var innstilt på "stillehavskysten-tid"... Så rare innleggstidspunkt har ikke skyltes våkenetter og traurig natterangel... Bare svekkede datakunnskaper ;)





3 kommentarer:

  1. hehe :D morro! Fine bilder tante!

    SvarSlett
  2. Så fin bloggen din har blitt da, Tonje!!
    Nå er det du som må lære meg en ting eller to skjønner jeg ;)

    Håper dere koser dere MASSE med siste dager sol og fri, her hjemme venter vakker og fargerik høst!

    God klem fra Maria :)

    SvarSlett