onsdag 26. oktober 2011

Nå nærmer ferien seg slutten. Ligger og nyter de siste dager med sol på kroppen, og vin til lunsj. Priviligerte livsnytere ;) Ola sover, Gunnar og jeg ligger ved bassenget, mens resten av følget slanger seg på den vakre stranden. God avslutning på en lang og begivenhetsrik mammapermisjon. I går sendte jeg mail til jobben, at jeg igjen er klar for nye utfordringer, og i dag sto vaktene i kø. Kjenner at jeg gleder meg :) Og ikke mindre gleder jeg meg selvfølgelig til å innrede annen etg., som bare venter på et par hendige løsninger og nye prosjekter. Men, først skal jeg kose meg her i noen dager til, med sol, familien og babyen min. Og, er jeg heldig, blir det en siste lille tur innom senteret med de fine butikkene. Unnskylder meg med at det er en nevø og niese som har så VELDIG lyst ;) Ønsker dere en god onsdag alle sammen, gleder meg til å komme hjem til fine vakre Norge!

2 kommentarer: