søndag 2. oktober 2011

Heppo.no

Her om dagen kom jeg over en nettside jeg ikke visste om. Kan godt hende jeg henger litt etter da, men heppo.no hadde akkurat det jeg var på utkikk etter. De tøffe skoene fra Blackstone "Laos town" så jeg første gang på en venninne, og falt umiddelbart for de. Da jeg optimistisk lette i byen etter mine par i str. 36, var det utsolgt :( Og heller ikke ventet inn i min størrelse. Men, jeg greide jo ikke å glemme skoene.. Så jeg googlet og kom over denne nettsiden. Og det beste med det hele, fri frakt og "kun" 1399,-. 200 kroner billigere enn i butikken, glad :) OG de var allerede klare for henting på posten etter 3 dager! Gledet meg, som da jeg var liten, hele veien til posten :)!



:( da jeg var innom heppo.no i dag, så jeg at de hadde satt opp prisen på skoene til butikkpris. Litt dumt, men uansett; fri frakt og en tilgjengelig vare. Nettshopping er enkelt... ;)

2 kommentarer:

  1. De var dritkule!!! Har planer om Danish Duck sko til vinteren vi, forelsket meg i Erik sine i fjor :)

    SvarSlett
  2. Gøy Maria :) Prøv den nettsiden, kanskje du finner de ett hakk rimligere der ;)

    SvarSlett