mandag 17. oktober 2011

shopping

En gråværsdag dro vi på etterlengtet shopping. Vi trengte alle litt miljøforandring, og timene fløy! På Zara home fant jeg et helt nydelig bomullsteppe til Ola, og en barnerye med litt barnsligere farger enn det forrige. Det blir ikke så mye bilder foreløpig, finere å fotografere det nye i vårt eget hjem.


Denne forede jakken fant jeg i en nydelig barnebutikk. Kjøpte den sammen med en hvit bomullsgenser med trykk på brystet. Litt varm her nede, men om ikke lenge er vi tilbake i kulden. Da vil den lune den lille babykroppen perfekt.


Søt hettegenser fra Zara kids. Gunnar åpnet pengepungen, og slang med fire kortermede bodyer. Nyttige helt inntil kroppen under mye ull. (Hatten er fra NOVA star og opphørssalg hos Meg & Magen).


Skrytebilde av Ola som har begynt å reise seg :)


Uff, flau modell. Jeg fikk handlet meg en blå bomullskjole med røde ballerina sko. Handlet selvsagt et par ting til og kanskje kommer det bilder senere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar