torsdag 6. oktober 2011

Men, den gamle sengen fikk jo en plass, så bra!



Nå er jo håndverkerarbeidet i annen etg. fiks ferdig, og det er tid for innredning, wiii :) Og her kom sengen til sin rett under skråtaket. Før Ola kom til verden, hadde jeg pyntet sengen hans med denne lyslenken. Mamma satte meg ned på jorden igjen, og jeg fjernet lenken da Ola begynte å sove i sengen. Men, nå fant jeg altså en plass til sengen, rett ved sovealkoven som jeg snart er i ferd med å gjøre koselig og innbydende.
Jeg antar at lyslenken kun vil lyse ved spesielle anledninger, da stikk-kontakten kronglete nok er inntil veggen bak sengen... Måtte lissom krabbe oppi sengen selv, for å få skrudd det på ;) Men, det tar seg fint ut da :)
(De to små hyllene ved siden av sengen er fra Søstrene Grene).

Bilder av annen etg. kommer etterhvert, når møbler og ordnings er på plass ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar