onsdag 5. september 2012

Loppisnytt

Ny sesong, ryddig loft.
Så her er bare å innta med åpne armer.
Snakker selvfølgelig om loppis.
Endelig er høsten her!

Etter å ha besøkt 2 loppis forrige helg,
kom jeg hjem med en mengde barnebøker som så ut til aldri å være åpnet.
Bøker er superdyrt, men på loppis kan man spare MANGE penger.

Disse to herlige barnestolene kjøpte jeg samlet for 20 kroner.
Og den tøffe blomstervasen fikk jeg for en femmer :)

Blomstervasen ga jeg bort i bursdagsgave til min søte søster,
med en flaske champagne & selvfølgelig friske blomster med lang stilk.

Tipp toppers start på høsten :)





Håper på ny lykke til helgen.
Trenger et lite søtt bord til disse barnestolene,
for nå er jeg i full sving med å innrede Olas nye rom.
Bilder kommer derfra etterhvert :)

God kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar