torsdag 16. august 2012

Ut i hagen

Det har vært lite interiør og hage innslag i bloggen min på en god stund nå.
Hovedårsaken er at jeg har brukt sommeren til å komme meg gjennom måneder med kvalme og oppkast.
For i januar blir jeg mamma igjen, til en liten jente :)
Veldig stort! Vi gleder oss masse alle tre!

Så i dag har jeg følt meg i god nok form til å pusle litt i hagen igjen.
År gamle rosebusker i sterke røde farger
er byttet ut med en gammelrosa skjønn klatrerose.
(Alle roser til halv pris på plantasjen,
så nå er det kupp å gjøre i forberedelsene til neste sesong :)

Og med en naturtomt følger steiner.
Et hav av steiner....
Siden jeg velger å prioritere bort det å løfte tunge steiner om dagen,
syntes jeg faktisk de tok seg fint ut i en liten haug ved siden av den nye rosebusken.
Og når våren kommer dukker kanskje snøklokkene opp akkurat rundt steinene og skaper et vakkert vårlig blomsterbed.
Hvem vet ;)




God torsdagskveld og natt til dere alle,
klem!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye Tonje. Så koslig med ei jente i januar. Vi har to tette og det er kjempe koslig. Anbefaler deg søskenvogn :) Masse lykke til og håper formen er bedre.

    Hilsen inger Synøve

    SvarSlett
  2. Tusen takk Inger Synøve! Vi gleder oss masse. Spent på hvordan den nye tilværelsen blir :)

    Har tenkt på tvillingvogn, Ola er litt liten til å stå på brett når babyen kommer. Så vi ender vel opp med en når tiden nærmer seg :)
    Takk for tips!

    SvarSlett