tirsdag 18. september 2012

Nettsalg hos samsofie!

Og i den forbindelse har jeg selvsagt funnet noe til Ola & den lille i magen.

Buksene fra I dig denim er det lenge siden jeg fikk øynene opp for.
Og Ola har en i type "Soho" som han har brukt i ett helt år!
(de er rause i størrelsen)
I begynnelsen måtte jeg brette den godt opp på bena, 
nå trenger den ikke lenger å være oppbrettet og synger sannsynligvis på siste verset hva angår størrelse.
Men, buksen er like fin og har holdt vask etter vask, opptil 60 grader!

Buksene er dyre!
Men, på salg blir det ikke så galt. 
Jeg betalte rundt 350 kr for denne,
med fullpris på 599,-
(fri frakt)
Og buksene er av kjempe god kvalitet!
Strikken i livet gjør det toppers å justere bukselinningen inn og ut.

Denne gangen gikk jeg for "Denver",
en noe mer slitt utgave.
Og buksen er tiltenkt fine anledninger :)
Kjøpte den i størrelse 92,
så varer den kanskje et nytt år og vel så det ;)

Her er nettsiden: www.samsofie.no



Lille i magen fikk en sommerbody fra Småfolk i str. 64.
Rosa, rød & hvit = søte farger!
99 kroner på salg.



I dagene som har gått,
har jeg også fått malt de små barnestolene jeg fant på loppis for noen helger siden.
Bilder kommer, ble så fornøyd!
Forrige helg ble det lite loppis på meg,
da jeg i grunn tilbrakte store deler av helgen på jobb...

Denne helgen er det derimot fullt oppmøte ;)
God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar