tirsdag 25. september 2012

Ny sofastol og fin fin ammekrok :)

For en tid tilbake hadde jeg en skikkelig opprydning her hjemme,
og solgte blant annet den gamle lenestolen fra loppis.
En søt jente fra Østfold kom hele veien over fjorden for å sikre seg vidunderet :)
Så i noen måneder nå har kroken stått tom og stusslig.

Så i en slags før-baby presang av snille mannen min,
fikk jeg velge ut et nytt tilskudd til det ensomme hjørnet.
Og da vi begge falt for denne utrolig behagelige halvannen seteren hos Home & Cottage,
var det ikke noe å lure på.
En uke senere sto sofastolen i stuen!

Jeg ser at jeg absolutt burde ha strøket trekket før vi slet oss i hjel for å få det på.
(Lille Ola var nemlig opp og ned og ut og inn av sofaen under prosessen, 
sammen med et titalls smokker og noen leker...).
Og med stor mage er alt liksom litt tiltak om dagen,
så da lurer jeg:
går det an å stryk rett på sofaen mon tro??
Det ville vært så mye enklere :)
Tenker jeg prøver på det...

Så her er den altså.
 Vår nye kjempe koselig 
lese, amme, slappe av, ikke gjøre noen ting krok,
med vår supermyke nye sofastol.
Igjen god service hos Home & Cottage :)




I mørket blir det liksom så koselig stemning...
Men, ikke så lett å få fanget på foto av en amatør ;)

Ha en koselig dag inne i gråværet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar