mandag 6. februar 2012

Vakker & vakrere

Da kaster jeg meg på pastell bølgen. Og personlig er jeg overlykkelig over at disse herlig fargene er tilbake. 
Det er ingen hemmelighet at jeg alltid har vært svak for rosa, mintgrønn og nå også lyse blå, etter at lille engelen vår kom til verden. 
I noen sammenhenger har jeg til og med dristet meg til å kle Ola i mammas favorittfarger. Dog er det kun i natt-tøy det sniker seg inn en rosa blomst eller en lilla bil, mer skal det ikke til for å skape noe søtt.

Den mintgrønne vasen er fra loppis. En favoritt i samlingen :)
Rosa vase fra Ikea & trerammen har fått skjønne bilder fra ROM 1*2*3.

Kopper fra Home & Cottage i gammelrosa. Boken er julepresang fra min gode venninne Kine.
Hjerteskål i rosa fra loppis (perfekt til te-lys),
og belte fra en H&M butikk i Gøteborg, i avdelingen for vintage. Elsker!

Nok en skjønn blomstervase fra loppis. 
Den lille skjenken kjøpte jeg sammen med den store vi har stående i stuen på et loppis for 300 kroner (for begge!)
Et kupp spør du meg :)
Malte den lille i en fantastisk mintgrønn farge for noen år siden, og med nye knotter er den supersøt.
Dessverre står den på loftet i mangel av plass. Håper å finne en god løsning for den, er rett & slett for ille å ikke ha den fremme.

Lampe fra loppis, 20 kroner! I rosa fløyel, silke i hvitt & med en stett av marmor er den vakker.
Prøver å smyge den inn i landskapet igjen, etter noen år på loftet. Skal finne en dag mannen er på vakt ;)
Den gamle kakeboksen er arv etter mormor og rommer smykker og skjerf.
Bilen er en gave til Ola fra butikken Meg & Magen.

Ønsker dere en god natt & på gjensyn!



1 kommentar:

  1. Nydlige pasteller hos deg i dag, me like ☺
    Koslig at du fant veien til meg ☺ Bilde av stuen som du lurte på var min,jepp det er mi stue ☺
    Gleder meg til å følge deg videre ☺
    -Beate-

    SvarSlett