onsdag 8. februar 2012

Fretex & jentetur til byen

Byrunde med venninne, sukk etterlengtet. Timene fløy! 
For første gang på over ett år var Sarah & jeg på bytur UTEN barn. Merkelig følelse. Spesielt da vi var på kafè. Omringet av mødre med barnevogner, satt vi i fred & ro, nøt lunsjen og fullførte samtaler.
Men, på en rar måte, hadde jeg på samme tid lyst til å rope ut; jeg også har barn altså!!
Blir litt sprø av å være mamma.
Lykke å se han igjen noen timer senere.

Målet med dagen var Fretex & bruktbutikker. Og vi brukte intet mindre enn 1 time på Fretex! 
(Som igjen krevde mer penger til parkering....)
Med en ny dusrosa tulipanvase i oppvaskmaskinen og 2 par nye jeans i størrelse baggy, ble jeg storfornøyd.
Etter en liten handlerunde på vei til bilen, ble dagen storveis :)

Takk for en fin dag Sarah :)

Jeans til Ola. 20 kroner på Fretex. Med merkelappen på. Ikke værst :)
"Love is all you need" fra Palma. Dekorerer veggen med bilder, som en prikk over i`en.

Kul gutt i arvet olajakke. 
Og i dag er jeg stolt mamma til en "baby" som har tatt sine 2 første ustøe skritt :)



Nå er det dags for 2 nattevakter, og jobbe-sove-modus.

God natt! Og fin ukeslutt til dere alle.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar