søndag 26. februar 2012

Fantastisk dag!


Med små barn, kommer man seg i allefall tidlig opp! Og i dag var en utmerket dag å våkne tidlig til.
Klokken 08.30 var lille engelen min & jeg på trilletur.
Ingenting gjør en søndag morgen mer magisk enn blikkstille vann, sol fra skyfri og en blid baby som koser seg i vognen.
Fant en kyststi langs fjæra. Har ikke annet å si enn;
VAKKERT!

Var så lei meg for at kameraet ble igjen hjemme.
Men følelsen kan ingen bilder fange. Og lukten.
Den herlige stemningen av vår.

Senere på dagen var bursdag til fetter/nevø Håvard på programmet.
16 år. Jeg husker den gang...... :)

Og høydepunktet for mine to skjønne tantebarn, var endelig å få sette seg i førersetet og teste klutsj/gass prinsippet. Med tante som læremester.
Skjønt jeg hadde glemt en vesentlig detalj hva angår bilkjøring, da førstemann trykket litt hardt på gassen før jeg hadde informert om hvor bremsen befant seg...
Da var det kjekt med håndbrekk.
Men, da jakke og skjerf forsvant etter noen hektiske sekunder og litt bedre innføring, gikk det over all forventning kjempe bra.
Flinke var dere begge to!

( i mangel av vårlige bilder. Kommer et aldri så lite bildedryss av skatter som står meg veldig nær!)





Denne lille dingsen står meg ikke veldig nær, men er en artig liten sak for de på 16 :)

Ny uke, nye muligheter!

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar