mandag 20. februar 2012

Prosjekt: stol

Drømmedag; 
Fri fra jobben, kos med Ola, tid med familien & besøk hos snille Kine og søte Emely.

Rakk en tur innom Lune Hjem for litt småting til
hjemmet.
"Love" wallstickers til sovealkoven.
Et hjerte med gode ord til bildeveggen.
Og en miniatyr saks jeg tok med meg i farten.

Fin dag!



I anledning Stockholm tur rett rundt hjørnet, lever jeg på lavbudsjett om dagen.
Må jo selvsagt ha nok penger med på tur ;)

Med en gammel stol, arv etter "tante" Dagmar, har jeg endelig et lite prosjekt på gang igjen.
Med en miks av to farger, blandet på øyemål av meg selv, males den i en dusrosa farge.
Med pute og et trekk jeg har liggende,
blir den toppers som systol.
Nå gjenstår det bare å bli flittigere med maskinen :)



God kveld & natt
fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar