fredag 11. november 2011

Nissegutt

I går forberedte jeg meg mentalt på første nattevakt på over ett år! Følelsen var litt vemodig, hvor ble det av alle månedene?? Alle med barn kunne fortelle at tiden flyr med baby i huset, og jeg tenkte vel bare "jaja" den gangen. Men, det er virkelig sant! Om noen dager er Ola 9 mnd. Han er ikke lenger den lille bylten som lå inntil mamma`n sin og sov på brystet. Nå er han overalt! Men, så koselig det også er. Nå ler han av meg når  jeg lager rare grimaser eller hopper rundt han og danser til Fantorangen. En herlig klukkende latter med et gap av to små og to STORE Flode-tenner :)

Så i går hadde vi en fotostund. Tema: julekortmotiv. Aldri har jeg vært særlig flink med julekort, men det er jo nok en ting som endrer seg når man får barn.







Etter omtrent 80 bilder ble vi fornøyde. Nå gleder vi oss til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar