fredag 4. november 2011

En liten smakebit

Nå koser jeg meg :) Fikk sofaen enkelt og greit opp trappen i går, med god hjelp av en kamerat. Sofaen er faktisk et finn-funn, 1 år gammel Baltazar sofa fra Home and Cottage. Kom tilfeldig over den en kveld jeg lette på finn etter en skatt. Vi kjøpte den av ett søtt par, og sparte 7500 kroner! Kjempe fornøyd :)  I dag har vi bestilt et utrolig lekkert stuebord, igjen fra Home and Cottage (er veldig glad i den butikken hihi). Kjedelig med lang leveringstid (5 uker!), men verdt å vente på. 


Sovealkoven! Greide ikke å la være å legge ut et bilde av denne skjønne.  Det gjenstår litt pusling enda, men det viktigste er på plass. Om 2 uker får vi besøk fra Stavanger og her ligger alt tilrette for en god natt med snille drømmer :) Sengeteppet er fra Tinnies Hus i Tønsberg, og lå i utgangspunktet over den gamle stolen i stuen. Nå er stolen "naken", men jeg liker den faktisk slik. Gunnar deler ikke helt den oppfatningen med meg riktig enda. Så kanskje jeg må finne på en god løsning der etterhvert...



Lampen er utrolig stilig! Også fra Tinnies Hus. Den er i utgangspunktet beregnet for et punkt i taket, men med en stikk-kontaktledning fra Clas Ohlson og litt nevedyktighet, var den enkel å skjøte sammen. Og vips, av og på bryter, og utmerket leselys for de som ønsker det på sengen :)
Fargen på veggen er lys lin, kjempe nydelig farge som maleren anbefalte. Taket er malt i egghvit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar