onsdag 9. november 2011

Baltazar fra Home and Cottage


Med sofaen innlosjert har vi fått en ny favoritt plass i huset. I går nøt jeg kvelden med Greys i fred og ro. Ola er vandt til lyd fra tven, og for å gjøre overgangen så myk som mulig og kvelden rolig, hadde jeg like gjerne tven på begge steder. Ganske spesielt med Greys i ekko... Ingen stor anbefaling. Men, hva gjør man ikke for barna sine og litt tid til seg selv :)



Er kjempe fornøyd med sofaen. Enkel og stilren, og en herlig brun farge. Nå tripper jeg etter å få bordet hjem. Enda noen uker til levering, så foreløpig har jeg kommet opp med en midlertidig løsning. En benk fra Sofies Villa på Teie. Søt i seg selv, upraktisk som bord egentlig.

I morgen skal jeg besøke en dame i omegn. Hun selger et skrivebord på finn som jeg lurer på å kjøpe. Tenker å male det i en mørk grå farge og bytte knotter på skuffene. Fin pris og kreative muligheter. Trenger et sybord... Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Så fint det ble, Tonje!!
    Og så deilig med en egen "mamma-krok" da : )
    Elsker det drivved-bordet i innlegget under. Kjempeflott!
    Håper det er OK å være tilbake på jobben -
    krysser fingrene for at jeg ser deg på torsdag!

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett