lørdag 19. november 2011

Etterlengtet lampe



Denne lampen forelsket jeg meg i for lenge siden. For de av dere som har lest tidligere innlegg; jeg greide ikke å glemme den! Jeg rotet frem de siste kronene fra "finn-garasjesalg boksen" min (her ligger penger fra saker og ting jeg har solgt tidligere og som er øremerket Tonjes ønskekjøp UTEN dårlig samvittighet), og la til det restrerende. Og i går kunne jeg glede meg over at lampen endelig har blitt en del av hjemmet vårt. Den skal få henge på veggen over sybordet, med sin nydelige turkise sjarm :)




Lykkeboksen min :)

2 kommentarer:

  1. Åhhh, for en herlig lampe!! Eeelsker fargen : )

    God helg til deg & gutta!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Så tøff lampe!
    Knallfin, og såå fin farge, da!
    Øremerka shoppingpenger UTEN dårlg samvittighet- den likte jeg! Stjeler ideen ;-)

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett