fredag 18. november 2011

Jeg hadde en gammel tallerkenhylle stående i garasjen. Fant den på et loppemarked hos en dame i Høyjord for en tid tilbake. Jeg fantaserte om å sette den i stand, og henge den på rommet til Ola når han blir større, til oppbevaring av små duppeditter. Men, i det tempoet den lille karen har, har jeg innsett at det både er uansvarlig og lite barnevennlig med tanke på de tunge skuffene. Så nå er den forvandlet til en sysaker-hylle. Stående i høyden, langt unna små barnehender.


Jeg malte den i samme farge som bordet. Arbeidet var tidkrevende, men jeg gledet meg til hvert nye strøk. Alle de små rommene ble møysommelig dekorert i fargen som ser ut til å ha blitt min nye favorittfarge denne høsten (S 8000-N). Noen av skuffene skjulte små røde lokk. Jeg snudde skuffene slik at lokkene vender ut, og på den måten synes jeg det skaper liv i det mørke.



Det mangler dessverre to skuffer i hyllen, men her er ideell plass til oppbevaring av sakser, blyanter og andre lange redskaper som ikke får plass i skuffene.
Har vært på systol jakt i dag, og det tar visst tid å bestemme seg her ;) Men, stolen skal iallefall ha et lyst utseende og friske opp den lille kroken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar