torsdag 26. april 2012

Fra gammelt til nytt

Den gamle 80-talls kommoden fra loppis fikk igår et nytt utseende.
Fra å være et slitt glemt møbel,
med gullfargede håndtak.
Ble den forvandlet til et fargerikt møbel som vil friske opp barnerommet.

Jeg blir så glad av gjenbruk,
formelig elsker det.

Og med "Barn av regnbuen" i bakgrunnen,
har jeg gåsehud over hele meg her jeg sitter og skriver.
For et fint land vi bor i!!
Fine fine mennesker.


Før.

Etter.


Selve skjelettet er malt i egghvit.
Skuffene er malt i Pirat (2531-B35G 5306)
&
S0520-Y10R.

Har brukt rull på hele kommoden.
Min oppfatning er at det gir et jevnere og finere inntrykk.
Vurderte lenge frem og tilbake hvilke farge som skulle få være på to skuffer.
Falt på Pirat, 
da den er kraftigere og mer dominerende på det ellers lyse resultatet.

Glad & fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar