søndag 15. april 2012

Loppisfunn

Litt redusert i dag etter super vellykket 30 års feiring for 
den fine mannen min.
Mange glade & feststemte  mennesker,
med musikk til langt utover de sene nattetimer.
Perfekt!


Lovet jo bilder av fangsten fra ulike loppis i går.
Hadde det som plommen i egget
med tantebarn som henholdsvis barnevakt & "handlenett" :)
Søteste tantebarna!



Disse stolen, samt kommoden under, fordelte jeg min fine familie på.
Så der satt vi i ti minutter til klokken ble slagen.
Da ble det mitt til en hundre lapp.

Ser ikke helt en plass til stolene per. dags dato,
men om de ikke kommer inn her hos oss,
kan de kanskje selges videre til et stilig hjem der ute.
Kommoden skal males i to farger
og
få sin plass på barnerommet.



Retro blomstervase til de avskårne.
10 Kroner.


Denne måtte jeg jo ha....
En miniutgave av den større jeg allerede har.
Nok en tier.


Her måtte jeg strekke meg til 15 kroner
  (møttes på halvveien)



Med litt stoffer til både påske & barnerommet,
er det vel på tide at jeg setter meg ved symaskinen igjen.

Og med en pose full av leker,
ble det stor stas i stuen for 1 åringen min som endte opp med en tipp topp traktor med ulike lyder,
en plastbåt
og en (egentlig irriterende bråkete) gitar som beveger seg på oppfordring :)

Alltid like fantastisk å gå på loppis!
Penger brukt totalt: 210 kroner.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar