mandag 16. april 2012

Før & etter

Hadde nylig prosjekt-syskrin,
og forsto raskt at jeg måtte skru fra hverandre hele skrinet.
Det gjorde jobben betydelig enklere.
Jeg er kjempe fornøyd med fargevalget.
Baby-turkis kalte hun i butikken den.
Og det passer jo toppers for meg som for tiden lever i en babyboble :)

Fargekode: 
Denne gangen ga jeg Beckers en sjanse.
Helt optimal maling, og litt billigere enn Jotun.
Versjonen denne gang er Elegant aqua lackmaling matt.
NCS S 0515-B50G.




Da jeg allerede var i gang,
fikk det gamle trauet et strøk drivvedbeis fra Jotun.
Følte det kjedelige treverket ikke passet til så mye annet en søte babybilder.
Nå er det mer dekorativt,
og med blader oppi står det fremme i annen etasje.


I morgen skiftes den gamle stolen i stuen ut, men den nye (gamle) gyngestolen til pappa.
En hyggelig jente fra Østfold skal gi den et nytt hjem.
Liker at tingene mine får det godt ;)

God kveld til dere alle!

1 kommentar: