onsdag 2. november 2011

Nå er vi i full gang med innredning oppe. Imorgen skal vi hente sofaen, og sovealkoven har fått madrasser. Gleder oss! Ikke nødvendigvis til å få sofaen opp trappen, men på et vis må det jo gå... I mellomtiden reklamerer jeg for maleriet vi har kjøpt av moren til en venninne (Ingrid Teien). Hun lager helt nydelige malerier og vi var så heldige å få tak i ett :)


Lampen i trappeoppgangen er fra Home and Cottage. Med trådløs bryter er det lett å skru av og på lyset uavhengig av hvilken ende i trappen man befinner seg i :)


Jeg elsker te-lys i denne koselige mørketid.

søndag 30. oktober 2011

høst


Endelig hjemme, og til en vakker høstdag! Dagen i går gikk med til reising, og et forsinket fly... Ola hadde show for hele flyet da det endelig var på vingene og det begynte å gå langt over leggetid. For Ola blir ikke først og fremst sur når han blir trøtt, men desto mer aktiv og pratsom. Så det ble noen ganger opp og ned midtgangen i høyt krabbetempo ombord i flyet :) Klokken 02 i natt var vi endelig hjemme i huset vårt. Slitne, men på en god måte.

I dag har det vært en så nydelig høstdag. Det er helt vidunderlig å komme hjem når en har vært på lang ferie. Ingen tvil om at hjemme er best! På ettermiddagen tok vi alle tre en tur ned til båthavnen for å se etter båten som står godt pakket inn for vinteren. Lukten av høst, løv på bakken, lav sol og sjø. Små lykkelige øyeblikk i hverdagen :)






Familien min

 
(hjertebildet er lånt fra muffinmamma.blogspot.com)

fredag 28. oktober 2011

Home sweet home. 3 deilige uker er over.  Et siste lille charterbilde fra Gran Canaria. Gleder meg til å se huset, hagen, inngangsdøren og sengen min igjen :) Ønsker alle en fredfull natt.




torsdag 27. oktober 2011

Perler

Sjekk ut noe av det jeg har kjøpt til Ola her i Spania. Utrolig lekre butikker og fine priser. Nederst er bildet av den nye rya til barnerommet. Åååh, som jeg gleder meg til å komme hjem å pusle og rydde det fine på plass.
Lykke!















onsdag 26. oktober 2011

charter-foto

I løpet av oppholdet her i ferieparadis, har jeg gått fra å være skikkelig grønn i data til å bli i allefall litt flinkere. Takket være nevøen min (som er super blogger nr. 1), har jeg fått både bilderedigering og bedre innsikt i dataverden. Og virkelig så gøy det er! Da han kommenterte at jeg hadde lagt ut innlegg til helt snodige tidspunkt på døgnet, fant vi ut at jeg var innstilt på "stillehavskysten-tid"... Så rare innleggstidspunkt har ikke skyltes våkenetter og traurig natterangel... Bare svekkede datakunnskaper ;)





Nå nærmer ferien seg slutten. Ligger og nyter de siste dager med sol på kroppen, og vin til lunsj. Priviligerte livsnytere ;) Ola sover, Gunnar og jeg ligger ved bassenget, mens resten av følget slanger seg på den vakre stranden. God avslutning på en lang og begivenhetsrik mammapermisjon. I går sendte jeg mail til jobben, at jeg igjen er klar for nye utfordringer, og i dag sto vaktene i kø. Kjenner at jeg gleder meg :) Og ikke mindre gleder jeg meg selvfølgelig til å innrede annen etg., som bare venter på et par hendige løsninger og nye prosjekter. Men, først skal jeg kose meg her i noen dager til, med sol, familien og babyen min. Og, er jeg heldig, blir det en siste lille tur innom senteret med de fine butikkene. Unnskylder meg med at det er en nevø og niese som har så VELDIG lyst ;) Ønsker dere en god onsdag alle sammen, gleder meg til å komme hjem til fine vakre Norge!

mandag 24. oktober 2011