fredag 19. april 2013

Loppis/Fretex

Loppisfunn forrige helg:



Denne pyntedingsen falt jeg for, 
tross at den kanskje er på kanten harry...
Men, som ganske nybakt hormonell tobarns mamma,
syntes jeg den var så søt :)


Disse veskene er helt vakre! 
Har hatt en lignende brodert veske tidligere som jeg var så glad i,
og veldig lei meg over da hanken røk.
Så da en ny en dukket opp,
var den selvfølgelig min :)

Vesken over er superkul,
og skal brukes til festlige lag!


Fretexfunn på onsdag!
Da den gamle butikken skal bli ny og barneklærne forsvinner,
fikk jeg hvert plagg for 20 kr. stk.
Toppers!


2 stk. fantastiske vintage jakke/kåpe til gutt & jente. 
Hele og fine,
og selvfølgelig UNIKE!
Litt store for mine barn enda,
men de skal spares godt på :)



2 stk. ubrukte SMALL PAUL by paul frank.
Søte til søte små barn :)


God helg til dere! 
Klem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar